Caesar


Vilken härlig måltid. middagen utgjordes av en härlig och exklusiv caesarsallad, gjord av min alldeles egna primadonna. Ni kan då undra varför jag äter caesarsallad till middag och inte något rejälare? Jag håller nämligen på att definiera min muskulatur och äter därför väldigt fettsnålt (man måste ju vara snygg om man besitter min position). Men ibland kryddar jag på och unnar mig en riktigt fet och härlig måltid såsom en härlig hemmagjord lyxpizza med exklusiva råvaror, hederligt. Som en sann livsnjutare vill jag dock se lite rundare och gosigare ut. Men primadonnan vill ha mig vältränad. Och vad gör man inte för primadonnan? Ja det kan man fråga sig.


”Livet är en fest, alltid”

 

~Karl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0