Svinis

Svinis verkar vara på allvar nu, jag står mig dock fortfarande ytterst tveksam till detta fenomen och sjukdom. Jag tycker personligen att media har förstorat det något enormt, eller vad säger ni kära läsare? Jag vet att man får vaccinet genom en spruta. Men jag kan inte sluta föreställa mig om man fick dricka vaccinet istället och att detta skulle smaka härligt bubblig champagne eller varför inte rosé? En härlig tanke. Ni som ska vaccinera er kan föreställa er att det är champagne ni får, då blir ni genast på bättre humör kan jag lova. Champagne är verkligen livet. Delge gärna er åsikt om detta.

Dagens citat: "Vad är vaccin för något" sagt av en ung platinablonde dam mitt på Biblioteksgatan. Ha ha, där fick jag och min donna oss ett gott skratt.

"Livet är en fest, alltid"

~Karl


Kommentarer
Postat av: Joakim

Får jag fråga vad den här bloggen går ut på? Fiktiv rikedom och världens torraste humor? Jag tror jag skäms.

2009-11-06 @ 18:11:50
Postat av: ~Ragnar

Bloggen beskriver en livstil som sällan tas upp bland dagens bloggar. D.v.s. att denna blogg är unik i sin kategori. Att du skäms gör mig inget illa. Det får du göra om du vill.

2009-11-06 @ 18:20:29
URL: http://stekartrion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0