Segerns sötma

Till en början måste jag först ursäkta oss för vår dåliga uppdatering av bloggen. Desvärre måste jag nog meddela att bloggen inte kommer att kunna uppdateras lika ofta under helgen då våra helger vanligtvis är fullspeckade. Däremot vill jag lova att vi kommer att kompensera för få inlägg under helgen med desto fler under veckans alla vardagar till allas glädje.

Om vi nu snabbt ska sumera lite höjdpunkter i min helg som tyvärr strax är över blir det nog fredagens premiärfest på Laroy, lördagens svamprisotto och idag, Djurgårdens vinst över Asyriska med 3-0 på Sveriges absolut vackraste och anrikaste stadion. Stockholms Stolthet lever ännu kvar i Allsvenskan! Nästa säsong 2010 blire det allt annat än heta järnkaminer. Kaminer i rent Guld då jag är övertyg om att Djurgårdens säsong bara kan bli bättre. Guldkaminerna 2010!


~Greger

Kommentarer
Postat av: Louise

ursäkta din blogg är kanske fin men min är bättre en dig ursäkta gå och fixar dig så du blir snygg som jag bitch

2011-11-01 @ 16:51:10
URL: http://laakinoiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0