Ragnar är "pussy". Jag och Karl blir "fitta"

Efter ett mycket delikat besök i saluhallen begav jag och Karl oss iväg på ett mycket excentriskt träningspass på sats. Ragnar som är den slöa glidaren inom trion fick stå för att vara dagens "pussy" då han avstod från att träna. Samtidigt går både jag och Karl med smått halsont och tränar för att bli "fitta" (svengelska av ordet "fit").  Eftersom jag gymmade igår tog jag det lite lugnare på vikterna medan Karl pressade till sista blodsdroppe. Jag måste erkänna att personalen på sats är mycket trevlig och kompetent. Vi fick tips om ett nytt sätt att träna magen och hela bålen. Mycket underhållande då övningen innehåller en såkallad "fittboll" (fittnessboll).

Sats


~Greger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0