Hektiskt, hederligt, härligt

Ursäkta för dålig uppdatering av bloggen men jag har haft en hektisk dag!


Idag har jag gjort en undersökning av Red Bull. Jag studerar deras geniala marknadsförings teknik. Det är väldigt intressant och lärorikt. Man bör ägna sig åt att studera saker ibland. Det gör en mer allmänbildad och kompetent. Men nu är jag klar med min instuderings timme och skall återgå till champagnen, skämt åsido. Det blir bara lite mousserat vin idag. Ibland måste man vänta på det goda då det blir godare då. Jag brukar oftast inte tänka så men ibland kan det vara nyttigt. Nu skall jag ut på staden med en god och härlig vän och äta någon lätt delikat matbit innan supén ikväll, kanske blir ett och annat skratt. Ha ha.


Var förövrigt en sväng på sats idag. Det blev ett hårt träningspass men det var många pumor där idag så det lättade upp det hela då de är mycket lätta att konversera med. Härligt!

Ska se var de andra gentlemännen har tagit vägen, ska be dem uppdatera. Kanske Ragnar är hos sin primadonna och Greger ute och äter, jag vet inte men jag ska ta reda på det som sagt.

"Livet är en fest, alltid"

~Karl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0