Förträfflig dag

Började dagen med min morgon rutin såklart som är en familjetradition. Nypressad apelsin juice med croissanter som tillbehör. Satte på en hederlig tv kanal och slog mig ner i min nya designer skinnsoffa. Härligt! Fick sedan ett samtal från Ragnar där jag fick en förfrågan om vi skulle ta en promenad på Djurgården, och det säger man inte nej till. Det blev en förträfflig promenad med hederliga samtal om allt mellan punsch royal och hästpolo.  Han är en hederlig man, Ragnar.


Greger mötte upp oss senare då det var dags för lunch. Sedan efter lunchen vid ungefär 15.00 vankades det skumpa så vi tog Range Rovern hem till Ragnar, och jag måste säga att satan i biblioteksgatan vad det var uppfriskande. Det tyckte förövrigt hela trion. Hemma hos Ragnar diskuterade vi diverse saker och happenings.


Just nu sitter trion fortfarande hemma hos Ragnar och laddar upp inför kvällen. Stay tuned mitt herrskap.


”Livet är en fest, alltid”


~Karl


Kommentarer
Postat av: Anonym

Otrevligt med nyrikt slödder som inte har några anor i de riktiga överklassfamiljerna. Om ni skulle haft detta menar jag med säkerhet att ni VET att den riktiga överklassen sällan skryter om pengar. Det är inget som behövs, med tanke på att man känner igen dessa? Tänk över din situation och försök bete er vuxet...

2009-11-06 @ 20:20:11
Postat av: Greger

Jag ser mycket positivt på ditt inlägg och du har helt rätt. Jag tycker dock allmänheten kan få en inblick i hur vi lever vår vardag. Om det är något som irriterar dig så behöver du inte läsa

2009-11-06 @ 20:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0