Nordiska Kompaniet och San Tropez

Usch! Den här dagen har varit exremt innehållsfattig. Vad gör gemene man en sådan dag i det långa landet lagom? Jobbar? Själv tänkte jag sätta färg på denna gråa dag genom ett besök på Nordiska Kompaniets trevliga atmosfär och förmodligen en fika på Franska Caféet. Tankarna kan jag inte ro för att de flyger iväg någonstans i San Tropez när årstiden är som den är och när jag just precis skrivit om Franska Caféet.

Jag ser att Karl tagit initiativ och lagt upp en underbar robbie spelning. Då tankarna ligger någonstans i den Franska Rivieran så känns det inte häller fel om jag kör på samma stuk och lägger upp något av en favorit inom trion:

~Greger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0