"Du har 24 timmar kvar..."

Ohoj kära vänner. Idag hade jag en ytterst underhållande konversation med en lite speciell individ som går under smeknamnet "Skunken". Hur denna person fick sitt smeknamn är en annan historia att berätta om ni är intresserade att veta. Hur som helst berättade han om en konversation han hade haft med sina bekanta tidigare under dagen som löd ungefär såhär:

- Du Duttas, du har 24 timmar kvar tills du avlider. Vad hade du gjort?
- Det var enkelt...
- Vadå? Berätta?
- Jag hade knullat varannan timma.

Sedan började vi diskutera det ytterst undehållande ämnet och för er som är som mig, inte insatta inom datorspelskulturen ska jag förklara ett utryck efteråt. Hur som helst gick konversationen i något av den här stilen (samtalet är lite förkortat):

- Vad hade du gjort? Jag hade pökat massa, sen hade jag ju tagit ett basebollträ och gått in på systemet.
- Vafan ska du göra med ett basebollträ på systmet haha?
- Jag ska ju döda folk och slå sönder alla flaskor...
- Haha vafan varför då?
- Det är ju kul att slåss.
- Men tänk på karmat Skunken!
- Skit i karman, du får ju typ full "exp" när du dör i alla fall (exp = experience. Du får exp för att gå upp i level, alltså nivåer)
- Men vafan Skunken varför vill du ha ihjäl folk?
- Haru 24 timmar kvar att leva, klart man vill döda någon? det är ju kul, haha och komiskt. Vill inte ni det?

Vilken lirare, måste tillägga att "Skunken" är från landsbygden och tänker inte lika brett som vi i storstaden. För övrigt tycker jag att denna pojken borde lära sig lite hyffs och att uttrycka sig på ett mer propert vis.

~Greger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0