Diverse

Säger som Greger och ursäktar mig för dålig uppdatering. Som bortförklaring kan jag då säga att det var en fest utan dess like igår och att jag vaknade upp vid kl 14.00 för att då skynda mig till Råsunda och matchen mellan AIK-Göteborg. Och nu är jag tillbaka från matchen och redo att uppdatera bloggen lite!

Jag gillar inte när folk klär sig i t-shirt på fester, det skall vara propert och snyggt och för att uppnå det skall man använda skjorta och varför inte en prydlig kavaj. Det är verkligen osmakligt med t-shirt dock så kan t-shirt under kavaj funka men det krävs mycket för att bära upp det. Nu fick jag det sagt.

Festen igår var förträfflig, alla hade kul, det var bra drag. Helt enkelt en fulländad fest.
Nu snart är det dags att gå ut och äta. Hoppas måltiden blir lika delikat som gårdagens fest.

”Livet är en fest, alltid”

~Karl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0