Den hemliga huskuren

Herre jössenes, att man skulle gå och bli sjuk. Jag vaknade upp med enormt ont i halsen. Kanske kan bero på att middagen inte fick den utgång den skulle och ni kan säkert räkna ut hur den blev. Men jag kör på släktens gamla hemliga(inte längre) huskur mot halsont. Och vad är då inte bättre mot halsont än en hederlig champagne. Champagne hjälper mot i stort sett allt, man får en nästan orgasmisk känsla när man dricker den underbara beveragen, tänk då att vi uttalar det engelska ordet beverage(dryck) som man till exempel uttalar ekipage, det känns mer svenskt och hederligt.

Nu Blir det fotboll, Göteborg-AIK. Nu är jag dock väldigt neutral när det gäller lagen men låt AIK försvara den Stockholmska fanan även om jag inte gillar dem. Vi kan inte låta klockan ställas tillbaka ett år och med det menas att Göteborg vinner. Sverige måste fortsätta utvecklas för fasiken!

"Livet är en fest, alltid"

~Karl

Kommentarer
Postat av: Frippe

Det ska jag genast testa!

2009-11-01 @ 21:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0